|
|
Geldwijzer Studenten |
Wat kunt u lezen in de Geldwijzer Studenten? Of je nu rechten, fysiotherapie of elektrotechniek studeert, één ding is zeker: studeren kost geld. Hoeveel, dat is voor iedere student verschillend. Maar om welke bedragen het ook gaat, de studie zal op een of andere manier gefinancierd moeten worden. De meeste studenten die een (M)BO-, HBO- of WO-opleiding volgen, vallen onder de Wet op de studiefinanciering (WSF).
De Geldwijzer Studenten is bedoeld voor (ouders van) studenten met studiefinanciering en voor (ouders van) scholieren die binnenkort beginnen met een vervolgopleiding waarvoor zij studiefinanciering kunnen aanvragen. Deze brochure bevat informatie over:
- de grote lijnen van de Wet op de studiefinanciering
- de berekening van de ouderlijke bijdrage
- bijverdiensten van studenten en de gevolgen hiervan voor het recht op studiefinanciering
- de uitgaven van uitwonende en thuiswonende studenten
- geldzaken van pas afgestudeerden
- een studieschuld afbetalen.
Geldwijzer bestellen? Surf naar www.nibud.nl
Geplaatst door Sanne op 14-09-2006 15:06:31
|
Reacties |
heej, Ik heb van een paar vrienden van bux.to een link gekrege om me aan te melden. T's gewoon 'n heel stomme site waar je voor dertig seconde naar 'n reclame site moet gaan, maar daar krijg je dan wel €0.01 voor. 'T lijkt niet veel, maar naar 'n paar maanden heb je toch al aardig wat bij elkaar.(ik heb 2 weken geleden nog 'n usb-stick gekocht via ebay) Er zitten gelukking geen rare pop-ups ofzo bij. bedrijven betalen gewoon deze site, en deze site betaald jou. Ik zou wel geen echte naam opgeven (dat heb ik ook niet gedaan). je moet wel 'n "pay-pal"-account (=nederlands) aanmaken zodat je het geld dat je hebt verdient ook kunt uitgeven op ebay ofzo, of het kunt overschrijven naar je rekening. klik gewoon 's op deze link http://bux.to/?r=youppie groeten lodeweijk
|
Alleen leden mogen reageren! |
|
Je moet inloggen om reacties in het forum te kunnen plaatsen! Indien je nog geen account hebt [klik dan hier om te registreren]
|
|
Uittreksels downloaden |
|
Download hier online jouw uittreksel van meer dan 2000 MBO, HBO & WO studieboeken. Allemaal de laatste druk en eerder. Makkelijk zoeken en direct downloaden. Klik hier
|
|
|
|